mércores, 22 de marzo de 2017

FINALISTA DA 2ª CATEGORÍA DE CHISTES


Xa temos os finalistas da 2ª categoría de chistes; CHISTES DO COLEXIO.
Podedes elexir o que máis vos guste na enquisa da páxina principal do blogue.
SORTE A TODOS E TODAS!!!


CHISTE DE TOMAS:

Un neno chega a súa casa e dille á súa nai:
-Mamá,mamá,a profesora pegoume.
-Vou falar con ela agora mesmo!
A nai vai ao colexo e dille á profesora:
-Por que lle pegou ao meu neno?
-Porque é un maleducado,chamoume gorda!
-E que cree,que pegandolle vai a adelgazar?

CHISTE DE DANI RAÑAL:

DILLE UNHA PROFESORA AO SEU ALUMNO:

DEBERÍAS DE TER CHAGADO ÁS 9

E LOGO POR QUE? PASOU ALGO?


CHISTE DE CLARA: 

Xaimito: se nesta man teño oito laranxas e noutra seis laranxas. Que teño eu?
-Unhas mans enormes, señorita!!

CHISTE DE IVÁN:


Manoliño, espero non verte copiando no exame- dille a profesora.
- Eu tamén o espero...

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Lembramos aos usuarios do blogue que para publicar un comentario hai que ter en conta que debemos utilizar un vocabulario e ortografía axeitados e sempre co debido respecto. Non se aceptarán comentarios que sexan faltas de respecto ou conteñan vocabulario indebido.